Згадав ще один широко використовується прийом вчителів електронної та всякої іншої комерції.
Для приручення покупця і завоювання його довіри вони розміщують на своїх сайтах безліч безкоштовної інформації у вигляді статей, відео файлів або електронних книг. Більшість цих матеріалів, природно, переведено ними з буржуйнета і часом вже втратило свою актуальність не тільки там, але й у нас. Тому, що інформація в мережі старіє дуже швидко в силу її стрімкого розвитку. Користувач, зацікавлений отримати інформацію на тему заробітку, то є цільовою, як вони його називають, хитає все це без розбору і намагається вивчити. Але, як правило, ще більше заплутується в цьому морі суперечна і різноспрямованою інформації та приходить у відчай від розуміння і усвідомлення того факту, що він заплутався остаточно і йому ніколи не стати інтернет-підприємцем. (Що за назва така - інтернет підприємець? Придумано для того, щоб впровадити думка, ніби підприємництво в інтернеті радикально відрізняється від звичайного, як на поле чудес у країні дурнів?) Так от, остаточно заплутавшись, наш герой раптово зустрічає, вірніше, починає звертати увагу на неодмінно присутній в усіх безкоштовних цифрових товари заклик: Купи це негайно і ти дізнаєшся все! Якщо раніше він намагався ігнорувати ці заклики, не особливо люблячи щось купувати за старою своєю звичкою до халяви, то тепер, коли витрачено стільки особистого часу, грошей на трафік, він раптом виявляє інформаційний товар, продавці якого обіцяють, що тепер йому стане все зрозуміло, тому що при його створенні вони доклали масу зусиль, щоб все розжувати і піднести тільки ту інформацію, що дійсно приведе до успіху, так би мовити, квінтесенцію думки! Ну що йому залишається? Всього один крок, можна сказати, останній, на настільки осоружному шляху, і заповітна мрія стати інтернет-підприємцем і почати нарешті заробляти, збудеться. Вже стільки витрачено, що якихось 20 доларів здаються йому дрібницею. І тоді він заводить собі електронний гаманець і робить покупку. І дійсно отримує товар. І що ж він часом знаходить, мучитися з отриманням паролів і подальшим їх введенням. Як правило, набір таких же банальностей, нехай і за новим організований автором. Так, автор поділився своїм досвідом, зробив роботу з пошуку інформації, на яку у покупця пішло би час. А тут все зібрано в один файл. І цього достатньо - на думку автора. Але наш то користувач - він інша людина. І він отримав би набагато більше користі для себе, шукай він все сам. Багато чому б попутно навчився, може, до нього прийшли б інші ідеї і він змінив би свій намір стати бізнесменом, зайнявся б чим то більш корисним для свого розвитку, і через нові знання знайшов би для себе інші перспективи заробітку, не обов'язково в інтернеті. Б! А так, він отримує розчарування і досаду на себе, кидаючи цю справу під три чорти і розповідаючи при нагоді друзям, які в мережі всі потвори. Чому так відбувається? А тому, що в мережі діє те ж правило, що і в звичайному житті - хто вміє гроші заробляти, той робить це мовчки і ні з ким не ділиться своїм досвідом, принаймні, поки він у бізнесі. Тому що бізнес, це та ж війна. А якщо ваш учитель не може пред'явити вам приклади своїх дійсно успішних комерційних проектів, то яке право він має вчити? Це так само смішно, як воїн-теоретик почав би навчати новобранців. А у нас повсюдно так: хто не вміє заробляти - починає вчити цього інших, пояснюючи свій вибір тим, що навчання інтернет-бізнесу - це його єдине покликання. Та як би не так! Почитайте одкровення багатьох - починали то вони як чисті комерсанти, та провалилися, і стали теоретиками. А скажіть мені: Хто з вас, прийшовши в реальний бізнес після навчання у будь-якого теоретика, зміг стати повноцінним працівником? Навіть не керівником, а просто працівником? Навряд чи таких більшість. Тому, що багато чого довелося вчитися в практиків, яким колись електронні книги клепати. Так що варто сто разів подумати, перш ніж витрачати час на навчання у деяких теоретиків. Але ж інших вчителів то немає, скажете ви. І матимете рацію, але тільки частково. Я хочу цим сказати, що бізнес у мережі не настільки виняткове явище, що навчання йому вимагає якихось особливих умов чи вчителів. Теорія бізнесу єдина, різниця тільки в особливостях технічного функціонування, які теж не з неба впали. Вони встановлюються людьми, інтернет обслуговують, і часто в своїх інтересах. І особливості ці потрібно знати і враховувати при плануванні своєї роботи. Все інше - марення або обман.
Для приручення покупця і завоювання його довіри вони розміщують на своїх сайтах безліч безкоштовної інформації у вигляді статей, відео файлів або електронних книг. Більшість цих матеріалів, природно, переведено ними з буржуйнета і часом вже втратило свою актуальність не тільки там, але й у нас. Тому, що інформація в мережі старіє дуже швидко в силу її стрімкого розвитку. Користувач, зацікавлений отримати інформацію на тему заробітку, то є цільовою, як вони його називають, хитає все це без розбору і намагається вивчити. Але, як правило, ще більше заплутується в цьому морі суперечна і різноспрямованою інформації та приходить у відчай від розуміння і усвідомлення того факту, що він заплутався остаточно і йому ніколи не стати інтернет-підприємцем. (Що за назва така - інтернет підприємець? Придумано для того, щоб впровадити думка, ніби підприємництво в інтернеті радикально відрізняється від звичайного, як на поле чудес у країні дурнів?) Так от, остаточно заплутавшись, наш герой раптово зустрічає, вірніше, починає звертати увагу на неодмінно присутній в усіх безкоштовних цифрових товари заклик: Купи це негайно і ти дізнаєшся все! Якщо раніше він намагався ігнорувати ці заклики, не особливо люблячи щось купувати за старою своєю звичкою до халяви, то тепер, коли витрачено стільки особистого часу, грошей на трафік, він раптом виявляє інформаційний товар, продавці якого обіцяють, що тепер йому стане все зрозуміло, тому що при його створенні вони доклали масу зусиль, щоб все розжувати і піднести тільки ту інформацію, що дійсно приведе до успіху, так би мовити, квінтесенцію думки! Ну що йому залишається? Всього один крок, можна сказати, останній, на настільки осоружному шляху, і заповітна мрія стати інтернет-підприємцем і почати нарешті заробляти, збудеться. Вже стільки витрачено, що якихось 20 доларів здаються йому дрібницею. І тоді він заводить собі електронний гаманець і робить покупку. І дійсно отримує товар. І що ж він часом знаходить, мучитися з отриманням паролів і подальшим їх введенням. Як правило, набір таких же банальностей, нехай і за новим організований автором. Так, автор поділився своїм досвідом, зробив роботу з пошуку інформації, на яку у покупця пішло би час. А тут все зібрано в один файл. І цього достатньо - на думку автора. Але наш то користувач - він інша людина. І він отримав би набагато більше користі для себе, шукай він все сам. Багато чому б попутно навчився, може, до нього прийшли б інші ідеї і він змінив би свій намір стати бізнесменом, зайнявся б чим то більш корисним для свого розвитку, і через нові знання знайшов би для себе інші перспективи заробітку, не обов'язково в інтернеті. Б! А так, він отримує розчарування і досаду на себе, кидаючи цю справу під три чорти і розповідаючи при нагоді друзям, які в мережі всі потвори. Чому так відбувається? А тому, що в мережі діє те ж правило, що і в звичайному житті - хто вміє гроші заробляти, той робить це мовчки і ні з ким не ділиться своїм досвідом, принаймні, поки він у бізнесі. Тому що бізнес, це та ж війна. А якщо ваш учитель не може пред'явити вам приклади своїх дійсно успішних комерційних проектів, то яке право він має вчити? Це так само смішно, як воїн-теоретик почав би навчати новобранців. А у нас повсюдно так: хто не вміє заробляти - починає вчити цього інших, пояснюючи свій вибір тим, що навчання інтернет-бізнесу - це його єдине покликання. Та як би не так! Почитайте одкровення багатьох - починали то вони як чисті комерсанти, та провалилися, і стали теоретиками. А скажіть мені: Хто з вас, прийшовши в реальний бізнес після навчання у будь-якого теоретика, зміг стати повноцінним працівником? Навіть не керівником, а просто працівником? Навряд чи таких більшість. Тому, що багато чого довелося вчитися в практиків, яким колись електронні книги клепати. Так що варто сто разів подумати, перш ніж витрачати час на навчання у деяких теоретиків. Але ж інших вчителів то немає, скажете ви. І матимете рацію, але тільки частково. Я хочу цим сказати, що бізнес у мережі не настільки виняткове явище, що навчання йому вимагає якихось особливих умов чи вчителів. Теорія бізнесу єдина, різниця тільки в особливостях технічного функціонування, які теж не з неба впали. Вони встановлюються людьми, інтернет обслуговують, і часто в своїх інтересах. І особливості ці потрібно знати і враховувати при плануванні своєї роботи. Все інше - марення або обман.
0 comments
Отправить комментарий