У чому полягає специфіка інтернету, якої слід приділити особливу увагу?
Чим він відрізняється від бізнесу в реалі, і про що слід знати простому користувачеві?
Специфіка очевидна, і недоліки є продовженням достоїнств.
Перш за все, це неможливість заздалегідь і в повному обсязі ознайомитися з якістю цифрового товару.
Виникає від властивості товару до швидкого копіювання.
Важко собі уявити, принаймні поки що, щоб, зайшовши, наприклад, у взуттєвий магазин за черевиками, ви будь-який спосіб змогли б зробити запис образу цього матеріального об'єкта, щоб потім відтворити в домашніх умовах за допомогою якогось матеріалізатора.
Якщо таке стане можливим, то який продавець дозволить вам заходити до магазину з таким пристроєм? Ніякої. А поки що це неможливо, ви спокійно можете товар розглянути, поміряти, а купив, протягом певного часу повернути назад.
Нічого подібного в мережі зробити неможливо, якщо товар представляє з себе файл інформації.
До того ж продавець ще й прагне його зашифрувати, щоб обмежити можливість його використання тільки покупцем, який разом з файлом набуває ще і шифр до товару і отримує його тільки після оплати.
Що насправді отримує покупець в плані якості безпосередньо залежить від того, що цей продавець розуміє під товаром і під якістю. І суперечка з продавцем на тему: що очікувалося і що отримано, дуже проблематичним.
Відомий такий випадок, коли на одній з американських дошок оголошень або аукціонів пропонувалися автомобілі за разюче меншою, ніж ринкова, але досить значною ціною.
Деякі велися на це, переводили гроші, а замість авто отримували посилку з фотографією автомобіля, точно такий, що й була на сайті.
Коли шахрая призвали до відповіді, він обурився: - А з чого ви вирішили, що я пропонував автомобілі? Слідчі ще раз переглянули текст оголошення. Він був складений таким чином, що не містив явного вказівки на сутність товару, тобто з нього не можна було однозначно визначити, що продається - автомобіль або його фотографія. А ціну товару продавець вільний встановлювати на свій розсуд, і нікому і в голову не могло прийти, що за таку пристойну ціну пропонується фото автомобіля.
Ось так то. А вже тим більше важко довести халтурно такого товару, як інформаційний продукт в будь-якому виконанні. Намагаючись подолати недовіру покупця до продавців-одинаків, багато хто з них об'єднуються в торговельні майданчики, на яких продавці беруть на себе обов'язок повернення грошей у разі невдоволення покупця і публікацію відгуків покупців про якість товару.
З одного боку, це гарна практика, але з іншого боку, ця технологія може бути використана і як зброя у недобросовісній конкурентній боротьбі.
Що кому більше підходить, кожен продавець вирішує сам. Але щось особливого поширення такі майданчики поки не отримали.
Чим він відрізняється від бізнесу в реалі, і про що слід знати простому користувачеві?
Специфіка очевидна, і недоліки є продовженням достоїнств.
Перш за все, це неможливість заздалегідь і в повному обсязі ознайомитися з якістю цифрового товару.
Виникає від властивості товару до швидкого копіювання.
Важко собі уявити, принаймні поки що, щоб, зайшовши, наприклад, у взуттєвий магазин за черевиками, ви будь-який спосіб змогли б зробити запис образу цього матеріального об'єкта, щоб потім відтворити в домашніх умовах за допомогою якогось матеріалізатора.
Якщо таке стане можливим, то який продавець дозволить вам заходити до магазину з таким пристроєм? Ніякої. А поки що це неможливо, ви спокійно можете товар розглянути, поміряти, а купив, протягом певного часу повернути назад.
Нічого подібного в мережі зробити неможливо, якщо товар представляє з себе файл інформації.
До того ж продавець ще й прагне його зашифрувати, щоб обмежити можливість його використання тільки покупцем, який разом з файлом набуває ще і шифр до товару і отримує його тільки після оплати.
Що насправді отримує покупець в плані якості безпосередньо залежить від того, що цей продавець розуміє під товаром і під якістю. І суперечка з продавцем на тему: що очікувалося і що отримано, дуже проблематичним.
Відомий такий випадок, коли на одній з американських дошок оголошень або аукціонів пропонувалися автомобілі за разюче меншою, ніж ринкова, але досить значною ціною.
Деякі велися на це, переводили гроші, а замість авто отримували посилку з фотографією автомобіля, точно такий, що й була на сайті.
Коли шахрая призвали до відповіді, він обурився: - А з чого ви вирішили, що я пропонував автомобілі? Слідчі ще раз переглянули текст оголошення. Він був складений таким чином, що не містив явного вказівки на сутність товару, тобто з нього не можна було однозначно визначити, що продається - автомобіль або його фотографія. А ціну товару продавець вільний встановлювати на свій розсуд, і нікому і в голову не могло прийти, що за таку пристойну ціну пропонується фото автомобіля.
Ось так то. А вже тим більше важко довести халтурно такого товару, як інформаційний продукт в будь-якому виконанні. Намагаючись подолати недовіру покупця до продавців-одинаків, багато хто з них об'єднуються в торговельні майданчики, на яких продавці беруть на себе обов'язок повернення грошей у разі невдоволення покупця і публікацію відгуків покупців про якість товару.
З одного боку, це гарна практика, але з іншого боку, ця технологія може бути використана і як зброя у недобросовісній конкурентній боротьбі.
Що кому більше підходить, кожен продавець вирішує сам. Але щось особливого поширення такі майданчики поки не отримали.
1 comment
Я порекомендую будь-кого, хто шукає кредит для бізнесу, містеру Бенджаміну, який допоміг мені позику на чотири мільйони доларів США для запуску мого бізнесу, і це було швидко. При отриманні позики у них було дивно, наскільки легко їм було працювати. безпечний. Це, безумовно, був позитивним досвідом. Уникайте сюди шахраїв і зв’яжіться з містером Бенджаміном Он. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. якщо ви шукаєте кредит для бізнесу.
2 сентября 2020 г. в 19:20Отправить комментарий