Інформаційний продукт

воскресенье

Найбільш поширене твердження, що використовується в рекламі більшості посібників на тему: «Як відкрити свій бізнес в інтернеті» це те, що створити свій інформаційний продукт (цифровий товар) може кожен.

Тому, що кожен має унікальний досвід. І це дійсно так!
Єдина біда в тому, що при цьому забувають пояснити, що продати цей інформаційний товару ньому зможе не кожен, нехай навіть він і володіє унікальним досвідом. І твердження, що кожна людина має цю горезвісним унікальним досвідом теж незаперечно, тому що кожна людина дійсно унікальний. От тільки питання - а кому він потрібен цей ваш унікальний досвід?

І якщо ви вважаєте, що ваш досвід в чому то унікальний, то чому ви не заробили на ньому до сих пір в офлайні?

Якщо вже заробляєте, тобто маєте практику викладання або успішного розповсюдження в межах нехай навіть вузького кола ваших знайомих, родичів або товаришів по службі, тоді поширення його через мережу тільки допоможе вам у цій справі, завдяки простоті розповсюдження і обширного охопленням аудиторії.

Якщо вам вдасться заробити в мережі, то честь вам і хвала. Якщо ж у вас такого особистого досвіду немає, або ви ніколи не займалися його розповсюдженням, тобто не мали учнів, що досягли успіху завдяки вашій допомозі, то навіщо вам інтернет, що всього лише знаряддя праці, зручне знаряддя, але не більше того.

Весь унікальний авторський досвід повинен бути у вас перш, ніж ви почнете працювати в мережі.

І вчитися треба технічних питань і питань просування товару в мережі, але ніяк не тому, як його створювати. Не можна навчитися бути творцем в інтернеті, якщо ви ним не є в житті.
Тут ви їм не станете теж.