- Хитрий серфінг
Більш сучасний різновид заробітку на перегляді рекламних сторінок. Суть його в тому, щоб за мінімальний час на вашому моніторі пролетіло цих самих сторінок як можна більше. Є одне АЛЕ - не менше 30 секунд на одну сторінку. Щоб збільшити заробіток, використовується кілька прийомів.
По-перше, можна зареєструватися в декількох системах активної реклами (САР), і одночасно вести перегляд паралельними потоками з декількох акаунтів. Просто відкрийте відразу кілька windows для кожного і насолоджуйтеся. Від себе додам, що набагато зручніше, якщо ваша ОС підтримує роботу відразу на декількох робочих столах. Однак, така робота має сенс, якщо ви використовуєте досить швидкісне підключення до інтернету. Інакше паралельний перегляд перетвориться на знущання, і замість зменшення часу завантаження вийде все навпаки. Тут потрібно вибрати золоту середину і поекспериментувати - скільки вікон паралельно витримає ваше підключення. Правило 30 секунд залишається, а швидкість завантаження вікна - ваша рента, так би мовити.
Другий прийом удачливого серфера - «зміна маски». Пробіглися по списку сайтів (а він не гумовий) і є час і бажання продовжити - змініть IP-адресу та видаліть cookies. Щоб видалити cookies, потрібно налаштувати браузер таким чином, щоб він ці самі куки зберігав до свого закриття. Як це налаштовується в IE6, вже не пам'ятаю, а в Firefox потрібно поїхати в меню Правка-Настройки-Конфіденційність-Зберігати cookies до закриття мною Firefox. А краще, щоб не морочитися, там же вибрати настройку: при закритті firefox завжди видаляти мої особисті дані і включити куки в список що видаляється. Не варто говорити, що можливість Фаєрфокс або Сафарі в одному вікні відкривати кілька (скільки можна максимально, не експериментував) вкладок буде в цьому випадку дуже корисна для користувачів Windows. Трохи не забув - повна зміна маски неможлива без зміни IP адреси. Просто зробіть перепідключення від мережі і все. Для повної впевненості краще запам'ятати чи записати свій колишній адресу, тому що при швидкому повторне підключення вам можуть дати той же. Буває таке іноді. Краще підстрахуватися і перевірити, а то повторний візит за тими ж сайтам може закінчиться вхолосту.
Кому яка користь від цього? У принципі, нічого нового. Сайти хочуть заробити, надаючи свої сторінки під оголошення рекламодавців. Вартість розміщення реклами на сторінці безпосередньо залежить від кількості її переглядів. Щоб мати гарантовану розкручування сайту, власники через посередників приваблюють відвідувачів до себе. «Але це ж чистої води обман» - Закричіть ви в обуренні! «Кому потрібно штучне накручування відвідуваності?!» Не претендуючи на винятковість, відповім так - усім! Маркетологи компаній-рекламодавців звичайно ж знають про існування таких систем (активної реклами). І їм вигідно, щоб їхня реклама знаходила широкий відгук у вигляді відвідуваності сторінок, на яких вони її розмістили. Для звітності - хай начальство бачить, що вони потрібні. Та й самі власники рекламованих товарів або послуг теж все це знають. Повторюся ще раз - тут використовується прийом залучення клієнтів, які прагнуть заробити. І той же ефект 25 кадру. Наші вчені давно довели, що людина запам'ятовує все, що бачив у житті, суцільним потоком. Ось так і ви, стежачи на екрані монітора, як вантажаться вікна, самі не бажаючи того, всі запам'ятовуєте. І коли прийде час прийняття рішення - яку покупку віддати перевагу з безлічі пропозицій, ваша пам'ять спрацює потрібним чином. Ось тільки одне мені не зрозуміло. На кого розраховані подібні прийоми? Навряд чи ті, хто переглядає їх пропозиції через системи активної реклами, мають достатньо грошей для покупки більшості там рекламованих товарів. Мали б гроші, не займалися б інтернет-серфінгом. Може, сподіваються на вашу думку на сімейній раді?
Тим не менше, давайте разом спостерігати, як рекламні бюджети компаній бурхливим потоком вихлюпуються в мережу, і будемо сподіватися, що кілька бризок дістанеться і вам в гаманець. Удачи.
Більш сучасний різновид заробітку на перегляді рекламних сторінок. Суть його в тому, щоб за мінімальний час на вашому моніторі пролетіло цих самих сторінок як можна більше. Є одне АЛЕ - не менше 30 секунд на одну сторінку. Щоб збільшити заробіток, використовується кілька прийомів.
По-перше, можна зареєструватися в декількох системах активної реклами (САР), і одночасно вести перегляд паралельними потоками з декількох акаунтів. Просто відкрийте відразу кілька windows для кожного і насолоджуйтеся. Від себе додам, що набагато зручніше, якщо ваша ОС підтримує роботу відразу на декількох робочих столах. Однак, така робота має сенс, якщо ви використовуєте досить швидкісне підключення до інтернету. Інакше паралельний перегляд перетвориться на знущання, і замість зменшення часу завантаження вийде все навпаки. Тут потрібно вибрати золоту середину і поекспериментувати - скільки вікон паралельно витримає ваше підключення. Правило 30 секунд залишається, а швидкість завантаження вікна - ваша рента, так би мовити.
Другий прийом удачливого серфера - «зміна маски». Пробіглися по списку сайтів (а він не гумовий) і є час і бажання продовжити - змініть IP-адресу та видаліть cookies. Щоб видалити cookies, потрібно налаштувати браузер таким чином, щоб він ці самі куки зберігав до свого закриття. Як це налаштовується в IE6, вже не пам'ятаю, а в Firefox потрібно поїхати в меню Правка-Настройки-Конфіденційність-Зберігати cookies до закриття мною Firefox. А краще, щоб не морочитися, там же вибрати настройку: при закритті firefox завжди видаляти мої особисті дані і включити куки в список що видаляється. Не варто говорити, що можливість Фаєрфокс або Сафарі в одному вікні відкривати кілька (скільки можна максимально, не експериментував) вкладок буде в цьому випадку дуже корисна для користувачів Windows. Трохи не забув - повна зміна маски неможлива без зміни IP адреси. Просто зробіть перепідключення від мережі і все. Для повної впевненості краще запам'ятати чи записати свій колишній адресу, тому що при швидкому повторне підключення вам можуть дати той же. Буває таке іноді. Краще підстрахуватися і перевірити, а то повторний візит за тими ж сайтам може закінчиться вхолосту.
Кому яка користь від цього? У принципі, нічого нового. Сайти хочуть заробити, надаючи свої сторінки під оголошення рекламодавців. Вартість розміщення реклами на сторінці безпосередньо залежить від кількості її переглядів. Щоб мати гарантовану розкручування сайту, власники через посередників приваблюють відвідувачів до себе. «Але це ж чистої води обман» - Закричіть ви в обуренні! «Кому потрібно штучне накручування відвідуваності?!» Не претендуючи на винятковість, відповім так - усім! Маркетологи компаній-рекламодавців звичайно ж знають про існування таких систем (активної реклами). І їм вигідно, щоб їхня реклама знаходила широкий відгук у вигляді відвідуваності сторінок, на яких вони її розмістили. Для звітності - хай начальство бачить, що вони потрібні. Та й самі власники рекламованих товарів або послуг теж все це знають. Повторюся ще раз - тут використовується прийом залучення клієнтів, які прагнуть заробити. І той же ефект 25 кадру. Наші вчені давно довели, що людина запам'ятовує все, що бачив у житті, суцільним потоком. Ось так і ви, стежачи на екрані монітора, як вантажаться вікна, самі не бажаючи того, всі запам'ятовуєте. І коли прийде час прийняття рішення - яку покупку віддати перевагу з безлічі пропозицій, ваша пам'ять спрацює потрібним чином. Ось тільки одне мені не зрозуміло. На кого розраховані подібні прийоми? Навряд чи ті, хто переглядає їх пропозиції через системи активної реклами, мають достатньо грошей для покупки більшості там рекламованих товарів. Мали б гроші, не займалися б інтернет-серфінгом. Може, сподіваються на вашу думку на сімейній раді?
Тим не менше, давайте разом спостерігати, як рекламні бюджети компаній бурхливим потоком вихлюпуються в мережу, і будемо сподіватися, що кілька бризок дістанеться і вам в гаманець. Удачи.
0 comments
Отправить комментарий