Чому я не вірю вчителям інтернет-бізнесу

суббота

Багато хто може звинуватити мене в необгрунтованої упередженості - чого це я взъелся на всех учітелей інтернет-бізнесу? Не інакше, як сам опинився в облапошенних?
Зізнаюся, і такий факт є в моїй біографії. Але час лікує, і тепер залишилася лише досада, і більшою мірою на себе, ніж на них. Одне можу привести у виправдання, що, як і багато хто, я сподівався на авось і клюнув на найбільш розкручене пропозицію. Ні, щоб зробити хоч якийсь аналіз пропонованої інформації, повівся на видачу пошукового запиту. Рейтинг-велика річ! Адже потрібно було всього лише інформацію перевірити. Зробити порівняльний аналіз. Рейтинг пошукача - це одне. А відгуки користувачів і критичні огляди на тематичних сайтах - зовсім інше.

Ну подумаєш, скажуть мені оптимісти, не ти перший, не ти останній. У нас і в реалі стільки різних курсів пропонують освоїти, де чорт знає чого тільки не навчать за ваші гроші, і ніхто особливо не скаржиться. Кожен повинен відповідати за свої вчинки. Так, це так, тільки в житті за роботою подібних курсів є кому прослідкувати на законній підставі і є, кому поскаржитися. І хоч і слабкий, але контроль є. Придбати в мережі електронний курс будь-якого умільця не становить труднощів будь-якому бажаючий, навіть самого несвідомого віку - заведи Яндекс-гроші і вперед. В офлайні людина після закінчення самого затрапезного курсу навчання може отримати хоч якесь підтвердження у вигляді довідки, нехай навіть вона залишиться йому на втіху. Не кажучи вже про дипломи різних ВУЗів, і пам'ять на все життя і користь при працевлаштуванні. Звичайно, ціни за навчання в мережі і в житті не порівнянні, тому то навряд чи хто буде судитися з горе-вчителями. І закон про права споживачів до них важко застосувати. Ще одне зауваження: проходячи курс навчання в офлайні, завжди можна зробити зупинку, оскільки оплата береться частинами. І при дуже великому бажанні можна довести, що вам за ваші гроші пропонують неякісний товар, в даному випадку, знання.

У мережі користувач купує кота в мішку, як би його не запевняли автори інформаційних товарів, що репутація їм дорожче. Погоджуєшся, платиш, отримуєш і дивуєшся - за кого ж тебе приймають, підсовуючи нехай і за невеликі гроші, збори прописних істин, що видаються автором за одкровення. Нам кажуть:-А що ви хотіли, життя складається з таких істин, і дотримуючись їх, автор товару і прийшов до свого сьогоднішнього успіху. І сказати у відповідь нічого, оскільки це дійсно так. Або інший варіант:-Просто ви занадто розумний і не знаєте, чого вам треба. Дотримуйтесь наших рекомендацій, і все вийде. І тут нема чого заперечити. Якщо последуешь і не вийде, значить, або дурень, або щось пропустив в інструкції. Просто ти недостатньо старався. Чи не досить гаряче вірив в успіх. Вам це нічого не нагадує?

До того ж нам, замовникам, і в голову не приходить, що неможливо в одному матеріалі охопити все розмаїття життєвих ситуацій, стартових умов, обставин, рівня культури і знань кожного з нас в такій мірі, щоб цей документ дійсно приніс користь? А документ того наповнення, що нам зазвичай присилають, може містити тільки одне - заклик до віри. До віри в те, що він принесе користь в становленні нашого мережевого бізнесу, якщо читати його регулярно або переписувати себе в окрему зошит, а ще краще - прикладати до голови і до інших проблемних місць, якими ми думаємо іноді.